1 |
ლექცია |
პროექტის განსაზღვრება და მეთოდოლოგიები - რა არის პროექტი - რა არის ციფრული პროექტი - პროექტის მართვის მეთოდოლოგიები - Waterfall - Agile - Hybrid - Scrum - პროექტების მართვის სამკუთხედი - რა არის პროექტის მართვა - პროექტების მართვის ეტაპები - პროექტის მართვის ეტაპები - პროექტების მენეჯერი - შემზღუდველი ფაქტორები |
1 |
სემინარი |
ინოვაციის პროცესის დაგეგმვის ეტაპები - შესაძლებლობებისა და გამოწვევების ანალიზი - იდეების გენერაცია - განვითარება და ტესტირება - განვითარების დეტალური გეგმა - განხორციელება - ზრდა, მასშტაბირება და გავრცელება - სისტემების ცვლილება ინოვაციის პროცესის ანალიზის განზომილებები - აუცილებელი უნარები - აქტივობები და ინსტრუმენტები - რისკები და რისკებთან გამკლავება - ფინანსირება და ფინანსირების ტიპები - მტკიცებულებები - მიზნები |
2 |
ლექცია |
პროდუქტიულობა - პროდუქტიულობის სტრუქტურა - პროდუქტიულობის განტოლება - მითები: დრო, მოტივაცია, ბევრი რამის ერთდოულად კეთება - პარეტოს პრინციპი და პარკინსონის კანონი - ჩვევების ძალა - ხალისის ძალა |
2 |
სემინარი |
პერსონები - მომხმარებლის ანალიზი - სამიზნე ჯგუფები - პერსონის აღწერა - ინტერესები - პერსონალობა - უნარები - ოცნებები - სოციალური გარემო / კონტექსტი - 3 მიზეზი თუ რატომ ვაინტერესებთ - 3 მიზეზი თუ რატომ არ ვაინტერესებთ |
3 |
ლექცია |
სწავლისა და განვითარების მართვა - სასწავლო რუკა - სხვებთან ერთად სწავლა - სწორი დროის შერჩევა - დროის შეზღუდვები - ყურადღების გაფანტვის თავიდან აცილება / ფოკუსირება - უნარების გამომუშავები სამი ეტაპი / დანინგ-კრუგერის ეფექტი - კანბანის დაფა |
3 |
სემინარი |
ინსტრუმენტების გარჩევა - Miro - Figma - Powerpoint, Google slides |
4 |
ლექცია |
ციფრული პროექტების განვითარების ეტაპები - ინიცირება - ტექნიკური დავალება - UX/UI პროტოტიპი - დაგეგმვა - გუნდის ფორმირება - ბიუჯეტი და დეტალური სამოქმედო გეგმა - ინიცირება - ადამიანებისა და პროცესების მართვა - კომუნიკაციის მართვა - პროექტის შედეგები და ინდიკატორები - გაშვება - ტესტირება - ონლაინ გასვლა - მხარდაჭერა - ანალიტიკა - განვითარება |
4 |
სემინარი |
ინსტრუმენტების გარჩევა - Google docs, Sheets, Slides - Trello - Asana - Jira, Azzure |
5 |
ლექცია |
ინიცირება: UX/UI პროტოტიპი და ტექნიკური დავალება - ვიზუალური პროტოტიპირება - ციფრული პროდუქტის სტრუქტურა - დიაგრამების შექმნა - ტექნიკური დავალების ნაწილები - პირველადი ფინანსური შეფასება |
5 |
სემინარი |
ანალიტიკა და ინფორმაციის მოძიება - როგორ გამოვიყენოთ საძიებო სისტემა - სად ვეძებოთ ინფორმაცია - რა არის საუკეთესო პრაქტიკების კვლევა - ინფორმაციის შეჯამება და რეპრეზენტაცია |
6 |
ლექცია |
დაგეგმვა - გუნდის ფორმირება - ბიუჯეტი და დეტალური სამოქმედო გეგმა - პროექტის გაკეთების გზები - პროექტის მასშტაბის შეფასება |
6 |
სემინარი |
დამხმარე ინსტრუმენტების გარჩევა - Slack - Discord - ჩეთები და ჯგუფები - Google Sheets და პროექტის მიმდინარეობის კონტროლი - Google Drive და პროექტის ინფორმაციის მართვა |
7 |
ლექცია |
თანამედროვე ტექნოლოგიები (1) - დესკტოპ და ვებ აპლიკაციები - მობილური აპლიკაციები - პროგრამირება და პროგრამირების ენები - ფრონტენდ და ბექენდ პროგრამირება - პროგრამირებისა და ორგანიზაციული მართვის მსგავსებები და განსხვავებები - მარტივად გამოსაყენებელი პლატფორმები |
7 |
სემინარი |
მარტივი ვებგვერდის აწყობა და გრაფიკული დიზაინის ინსტრუმენტები - Google sites - Wix - Canva - copy.ai - Colormind/colorspace - Google slides - Flaticon - Freepik |
8 |
შუალედური პროექტი |
პროექტის ვებგვერდის გაკეთება და გაშვება |
9 |
ლექცია |
ინიცირება (1) - ადამიანებისა და პროცესების მართვა - პროცესის განმარტება, ვიზუალური რეპრეზენტაცია და დოკუმენტირება - როლები, ფუნქციები და პერფორმანსის სისტემა - პროცესების ურთიერთმიმართება და დაკავშირება |
9 |
სემინარი |
ჯგუფური ბრეინშტორმინგი - მოაზროვნე ქუდები - სამუშაო ჯგუფებში გადანაწილება - ჯგუფური დისკუსია განსახორციელებელი პროექტების შესახებ |
10 |
ლექცია |
ინიცირება (2) - კომუნიკაციის მართვა - კომუნიკაციის პროცესის მოდელი - კომუნიკაციის დაგეგმვა, ფუნქციების გამოყოფა და მართვა - ეფექტური კომუნიკაცია - პროექტის შედეგები და ინდიკატორები - ინდიკატორების ტიპები - ინდიკატორების შერჩევა |
10 |
სემინარი |
ჯგუფური პროექტი - UX/UI პროტოტიპი |
11 |
ლექცია |
გაშვება და მხარდაჭერა - გაშვება - ტესტირება - დეფექტების აღმოჩენა და გამოსწორება - ონლაინ გასვლა - დომენი - ჰოსტინგი - იმეილი - მხარდაჭერა - ანალიტიკა - Google Analytics - მხარდაჭერის საჭიროება - განვითარება - მომხმარებლების შესწავლა, მოსმენა, სისტემის ანალიზი და რეკომენდაციები |
11 |
სემინარი |
ჯგუფური პროექტი - ტექნიკური დავალება |
12 |
ლექცია |
კომუნიკაცია - მარკეტინგის საფუძვლები - სამიზნე ჯგუფების განსაზღვრება - კომუნიკაციის მიზნები და გეგმა - საკომუნიკაციო არხები და მესიჯები - ბრენდი და ბრენდინგის პროცესი |
12 |
სემინარი |
ჯგუფური პროექტი - პროექტის ბიუჯეტი და დეტალური სამოქმედო გეგმა |
13 |
ლექცია |
მეწარმეობა - რა არის ორგანიზაცია, მეწარმეობა - სამეწარმეო უნარები, თვისებები, ინსტრუმენტები - ბაზარი, სტარტაპი - მომხმარებელთა შეცნობა, მინიმალური პრაქტიკული პროდუქტი (MVP) - ფასეული შეთავაზების ფორმირება |
13 |
სემინარი |
ჯგუფური პროექტი - პროექტის მართვის მეთოდი და ტექნოლოგიები |
14 |
ლექცია |
თანამედროვე ტექნოლოგიები (2) - ინტერნეტიდან ბლოკჩეინამდე - ხელოვნური ინტელექტი და მომავლის ტექნოლოგიები - რა არის ვები? - ჩეტბოტები და ნარატივ დიზაინი - როგორ ფიქრობენ პროგრამისტები? |
14 |
სემინარი |
ჯგუფური პროექტი - გაშვება - ტესტირება - ონლაინ გასვლა |
15 |
ლექცია |
ფინანსირების მოძიება - გრანტები - პარტნიორები - შემოწირულობები - საპროექტო განაცხადის შედგენა - ბიზნესის მოდელირება |
15 |
სემინარი |
ჯგუფური პროექტი - მხარდაჭერა - ანალიტიკა - განვითარება |
16 |
დასკვნითი პროექტი |
დასკვნითი პრეზენტაციები |